The Looney, Looney, Looney Bugs Bunny Movie
Bugs Bunny acts as host for a screening of some classic Looney Tunes short films. Highlights include Knighty Knight Bugs, involving Yosemite Sam and King Arthur, as well as The Unmentionables, where Bugs faces off with gangster Rocky.