The Lost Tomb of Alexander the Great
Archaeologist Pepi Papakosta is on a mission to find Alexander the Great’s lost tomb. Excavating in the center of Alexandria, Egypt, the city Alexander founded 2,300 years ago, she has discovered a rare marble statue of Alexander, along with Greek treasures and secret tunnels. But Pepi’s biggest find is an extraordinary discovery even she was not expecting.