The Muppet Show
It's "The Muppet Show," everyone! Kermit, Miss Piggy, and the beloved Muppet gang are back with a brand-new event to celebrate the 50th anniversary of their iconic and groundbreaking original series which aired from 1975 to 1981. Keeping in the tradition of their classic variety show, the iconic Muppet characters return to television for the first time in over four decades with brand new music, comedy sketches, and a whole lot of backstage chaos as they reintroduce themselves to long-standing fans and a new generation of audiences alike. Watch as The Muppets once again take the stage of the original Muppet Theatre featuring tons of surprises and their own very special guest star, Grammy Award winning pop superstar Sabrina Carpenter!