The Replacements - Color Me Obsessed
For some aging music fans and kids with a passion for musical history, The Replacements are rock and roll defined. This Minneapolis quartet took a teenage-punk attitude, threw it in a blender with classic and pop rock, and then poured it into a Middle American pint glass. Over the band's 12-year existence, its live sets were magical, a total mess, or both-depending on your mood and the members'...