Director S. Roy Luby
Crash Corrigan (Ray Corrigan), Dusty King (John "Dusty" King) and Alibi Terhune (Max "Alibi" Terhune) are the Range Busters, a heroic group of cowboys. On this adventure, they're looking into an allegedly haunted town. Upon investigating further, the three gunslingers discover that the supernatural happenings are merely the fabrications of Dan Nordick (Milt Morante), an eccentric prospector, and that the real troublemaker is an outlaw known as the Jingler (I. Stanford Jolley).