Thelonious Monk: Straight, No Chaser
Thelonious Monk: Straight, No Chaser highlights the life of one of the most extraordinary individuals in the history of jazz. Using precious film footage shot in the late 1930s of the great pianist and composer, this film provides a special opportunity to savor the work of this one-of-a-kind musical revolutionary.