Thomas & Friends, The Adventure Begins
All aboard for Thomas' very first adventure! Based on the first two books of the Reverend W Awdry's classic railway series, The Adventure Begins tells the story of Thomas's arrival on the Island of Sodor. Escapades abound as Thomas explores his new home and meets some Really Useful new friends. Finding the true meaning of hard work and friendship, Thomas transforms into the Number 1 engine!