Tokyo Ghoul S
Now a member of Antiku, Ken Kaneki grows closer to the ghouls around him. Determined to protect his new home against anti-ghoul forces, he trains his powers in secret. But when the infamous gourmet, Shu Tsukiyama, wishes to savor some half-ghoul flavor, Kaneki's training is put to the test.