Tommy Little: Pretty Fly For A Dickhead
Tommy Little is the reigning rock star of Australian comedy. Now he’s done something that nobody thought was a good idea, he became a pilot! While most of us were busy giving up on baking in the lockdowns, Tommy aimed for the heavens, taking flying lessons and nailing his first solo flight (well, sort of). You'll hear about this, and other adventures in Pretty Fly For A Dickhead.