Wallace And Gromit: The Wrong Trousers
Wallace takes in a new lodger, a devious penguin. Spotting some techno-trousers, the penguin plans a grand theft, a plan that involves putting Wallace in danger. Will Gromit be able to stop the feathered fiend?