Who the F**k is Arthur Fogel?
A fascinating look at the world of a quiet man at the centre of the high octane global music industry. Through interviews with colleagues, industry insiders and the superstars, this intriguing documentary reveals how the most successful international tour producer creates mega-sized live events for some of the biggest names in the business.