With Great Power: The Stan Lee Story
Sean Astin, Tobey Maguire, Roger Corman, Frank Miller and others discuss the life and extraordinary career of Marvel comics legend Stan Lee, co-creator of more than 500 characters, including Spider-Man, the Hulk and X-Men.