A Plan To Kill
A true-crime series that examines meticulous killers who plan murders for weeks, months, or even years.
When a loving couple is discovered murdered execution-style in front of their Kansas home, police race to uncover the truth about who wanted them dead.
A shooting in the central Florida community of Deltona leaves a young man dead; while his fiancée mourns the death of her partner, police dig into their past to try and find out who would want to end their life together before it began.