Adventurers: Masters of Time
Welcome to Sheldrake Academy! Here you meet our four friends Nevin, Fire, Kikko and Paul. Watch as The Hacker infects Professor Krupnik's ingenious computer programme with his evil Agents.
The Adventurers arrive in 1601, where they meet Queen Elizabeth, William Shakespeare and the power hungry Lord Essex; Lord Essex plans a conspiracy against the Queen with the help of two Agents.
The Adventurers travel back to Florence in the year 1503. Here the Agents are trying to prevent Leonardo from painting his famous Mona Lisa.