All of Us Are Dead
Inside Lee Byeong-chan's science lab, a student incurs a seemingly harmless bite; shortly thereafter, a fast-spreading outbreak soaks the school in blood.
The infected individuals multiply in droves; scrambling for their lives, Nam On-jo and Lee Cheong-san find safety with others inside a classroom -- but not for long.
When one of the group is scratched while fighting a zombie, Lee Na-yeon demands they kick him out; outside, the virus swallows up the city.
Martial law is imposed on the city; when Cheong-san is separated from the rest of the group, On-jo leads a mission to use a drone to locate him.
The group clears a path to Cheong-san using sound to draw away zombies, but a new type of threat surfaces; Nam So-ju breaks out of the quarantine camp.