AP Dhillon First of a Kind
Gives an insight into AP Dhillion's journey, from his initial days in a small Punjab village to his incredible plan to change the music industry and inspire a nation.
Against All Odds
AP's fans inspire him to get back to work as he and his team plan a North American arena tour, along with writing and releasing new tracks. The artist shares his deepest fears and worries while on the cross-country tour.
AP has only a day until the first show, but he and his team keep facing problems as they try to push the boundaries of what a concert can be.
AP Dhillion plans to return home to India at the world-famous Lollapalooza festival, but he might have to cancel the biggest concert of his career due to health issues.