Aquarius
Everybody's Been Burned
Detective Sam Hodiak and an undercover officer, Brian Shafe, search for a teenager who has fallen under the spell of infamous cult leader Charles Manson.
The Hunter Get's Captured By The Game
Hodiak and Shafe tackle a complicated murder case; Emma's father is forced to introduce Manson to a music executive.
Shafe's snitch, Mike, becomes the prime suspect when a drug dealer is murdered; Shafe and Charmain search for Manson and Emma.
Hodiak investigates Art Gladner's death through his late wife Lucille; Hodiak finds Emma and brings her home.
The Black Panthers effect an investigation into the death of an African-American woman. Amid the chaos, Emma runs away from home, and Hodiak gives Manson a near-fatal beating.
Manson recovers from his beating, while Hodiak helps Shafe figure out who is tormenting his family in their neighbourhood.