Argentine National Team, Road to Qatar
Argentina National Football Team is getting ready for the World Cup and opens the door to behind-the-scenes. The qualifiers, the Copa América, the Finalissima and match preparation for Qatar as never seen before.
The champions of America face the champions of Europe. The venue is Wembley, a legendary stadium. Argentina's training camp is in Bilbao. The team seek to maintain their unbeaten record.