Art of Flight: The Series
Pressure increases for the crew who are still deep in the Alaskan Tordrillo mountain range.
While Alaska ended well, the crew is having trouble getting production back on track.
After devastating earthquakes and a volcanic eruption, the crew and riders are stranded in Chile.