Attenborough's Conquest of the Skies
David Attenborough embarks on an extraordinary journey to search for the origins of animal flight, beginning his epic global exploration in the unexpectedly skilful world of the flying insects.
David Attenborough continues his search for the origins of flying animals, exploring the rise of a new wave of larger flyers...monstrous winged reptiles, feathered dinosaurs, birds and bats.
David Attenborough concludes his epic history of the evolution of flight with an exploration of the highly versatile flyers that dominate our skies today...from the extraordinarily diverse skills of the birds to the sonar guided precision of the bats.