Bing
Bye Bye
Bing plays with a new orange balloon but when he bounces on it too enthusiastically, it POPS. Bing is sad to lose his new toy so Flop helps him put the balloon fragments in the Bye Bye Box, a memory box where things too broken to be fixed but too special to throw away are kept.
Flop is pushing Bing on the swing in the park when Pando arrives and wants to have a go too. They agree to let each other have turns by counting up to ten but when Pando has his turn he won't count properly. Bing gets so cross he runs in front of the swing and gets bumped.
Bing is busy building a tower as tall as he is with his blocks and is upset when Coco arrives and hijacks the blocks so that she can make a rainbow pattern with them instead. When even Charlie wants to play with the blocks it's clear a new game needs to be found that they can all play together.
It's snack time for Bing but the only banana left is too mushy to eat. Flop suggests making a smoothie with it instead. Disaster strikes when Bing's carrot accidentally gets put into the blender as well and when it gets shredded Bing is upset to discover that his carrot has changed and that he can't have it back.