Blue Canvas of Youthful Days
Coming from a family of artists, Qi Lu (Guo Jia Le) was forced to learn painting from a young age under his father's strict control. However, Qi Lu ends up studying in a different studio in his senior year of high school. There, he meets Qin Xiao (Zhang Xuan Yu), who's also a young, talented painter, but he's struggled due to his family's impoverished background. In an unexpected surprise, Qin Xiao turns out to be an online artist named "Lan" (Blue) whom Qi Lu has been searching for, but Qi Lu is unsure how to approach the situation, instead approaching Qin Xiao in the hopes of becoming friends. While Qi Lu and Qin Xiao initially butt heads, they gradually manage to grow closer to each other... and their friendship begins to develop into something else entirely. This 2024 drama was directed by Li Xi and Ning Yuan Yuan.