Buddy Thunderstruck
Nitro-burning, gear-slamming, tire-squealing antics of a semi-truck racing superstar dog Buddy Thunderstruck, and his best friend Darnell an albino ferret. The adventures take place in Greasepit, a race-obsessed town full of interesting characters.