Director Andy Webb
On April 26, 1986, Reactor 4 of the Chernobyl Nuclear Power Plant explodes, releasing clouds of radioactive fallout into the atmosphere. New evidence reveals the serious concerns of the KGB and attempts by Soviet leadership to keep the story quiet.