Chico Bon Bon: Monkey With a Tool Belt
Musical Meltdown
Famous piano man Elkin John is performing a concert high atop Blunderburg Tower, but his instrument won't fit in the elevator.
The neighbor's high-tech refrigerator transforms into a robot on the loose after she pushes the wrong button.
While the Fix-It Force is babysitting Elkin John's dog, Bernie, the puppy wriggles out of his leash and disappears, and the friends need to find him.