Claws
Five diverse, hardworking manicurists try to make ends meet at the Nail Artisan of Manatee County salon in Central Florida while managing perilous personal lives awash in drama.
La Tirana
Desna finds herself tangled in a money laundering scheme and her promise of going clean is complicated when things go south with Roller, leading her and Virginia to take matters into their own hands.
As Virginia's lies deepen, Desna plays catch up to cover their tracks. Desna is determined to get her dream salon. Something goes awry at the clinic, putting Desna and Bryce in danger of Uncle Daddy's wrath.
Desna and her crew decide to compete in Florida's premiere nail design competition for a big cash prize. Virginia feels left out and Jennifer learns an agonising secret of Desna's.