Country Comfort
Crazy
Aspiring singer Bailey's big break falls to pieces; however, a chance encounter on a stormy night leads to new possibilities.
Teardrops on My Guitar
As Bailey settles in over breakfast, Dylan launches into his career as her new manager; a last-minute audition may lead to stardom or serious drama.
Bailey and the Haywoods make the best of bittersweet news; Beau prepares to replace his late wife's mare; Brody reconnects with an old friend.
Tuck and Brody engage in sibling rivalry; Bailey struggles to balance an audition and a LeAnn Rimes concert with Cassidy.
Beau and Summer's relationship takes centre stage after she asks him to spend the night; Brody and Tuck prepare for a double date night.