Criminal: Spain
When detectives interrogate Isabel, she talks about love, sex and her Dalmatian, forcing Chief Inspector Maria to take a risk to try to solve a murder.
As Luisa, Maria and Rai question Carmen, whose younger sister was found drowned in a bathtub, they become suspicious that the woman is hiding something.
Tensions flare between the detectives when an interrogation ventures into morally ambiguous territory about a suspect personally connected to Maria.