Cruel Palace: War of Flowers
There is no power struggle that is more cruel and vicious as among the concubines in a royal palace. Jo So Yong (Kim Hyun Joo) is a beautiful but conniving royal concubine during the Joseon Dynasty who will stop at nothing to win the love and power of King In Jo (Lee Duk Hwa). Although she is from the lower class, she uses her unparalleled beauty and wit to gain power and control over Joseon, even if it means getting rid of Crown Prince So Hyun (Jung Sung Woon) so her son can be king. When Lady Jo finally gets the power she wanted, it results in the bloodiest battle. “Cruel Palace – War of Flowers” is a 2013 South Korean drama series directed by No Jong Chan.