Curious Minds: Dinosaurs
Dinosaurs Vs. Humans
The mass extinction that wiped out the last of the dinosaurs paved the way for humans to inherit the earth, according to paleontologist Hans-Dieter Sues.
The Chicken From Hell
The reality of bizarre dinosaurs can be stranger than creatures found in myth or legend, marvels paleontologist Hans-Dieter Sues.
Paleontologist Hans-Dieter Sues reveals a surprising link between modern hoofed mammals and ancient whales.