Greenhorns
It's the first day of work at one of the world's deadliest jobs. 1500 fishermen are at Dutch Harbour for the start of the Alaskan king crab season.
The crews race against the clock to get as much crab as they can, as only half a day remains in the Alaskan crab season.
The Big Valley has sunk, and its crew are still missing. Rescue boats help search for survivors in the frigid Bering Sea.