Digimon: Digital Monsters
And So It Begins ...
Seven kids at summer camp are mysteriously transported to another reality, where they meet strange creatures calling themselves Digimon.
The Birth of Greymon
Agumon digivolves into Greymon in an effort to save Tai from Shellmon, an evil Digimon.