Dr. Oakley, Yukon Vet
Dr Michelle Oakley is a veterinarian in one of the most rugged environments on Earth and takes on the most extreme tasks, as well as running an animal clinic from her home.
Dr. Michelle Oakley teaches her daughter Sierra how to work with both house pets and wild animals by performing a checkup on a 100 pound puppy and treating an orphaned bear with a raspy lung.
Winter weather in the Yukon has come and the temperature brings in some serious work for Yukon vet Michelle Oakley.