Spiritual warriors, including a demonologist and various religious ministry leaders, come together to share their personal cases and intense experiences battling malevolent entities in the hope of banishing them for good.
Demonic Objects
A possessed doll rains fiery terror down on all who come in contact with it; all hell breaks loose when a woman unearths a cursed family heirloom.
In the ongoing war for souls, the devil seeks out the grieving and the hopeless; a teen girl unknowingly makes a demonic deal in an attempt to speak to her deceased father; a woman fights with all her faith to free her daughter from Satan's grasp.
Animals can be the perfect conduit for the demonic to spread evil and terrorize innocent souls; an encounter with a possessed cat turns a veterinarian's life upside down; a diabolical curse unleashes a serpent demon.