Enchantimals: Glam Party
It's time for the Enchantimals to strut their stuff in a fabulous fashion competition filled with new friends, new challenges and a whole lot of fierceness.
Team Wonderwood vs. Team Fierce Runway Challenge
The first challenge begins as the Enchanted Forest team faces off against the Intense team.
For the next challenge, the teams have to design accessories for the other team's animals. All seems well until Twist, Bree's best friend, disappears.
The teams face a challenge as they have to create a dazzling outfit while struggling with a lack of inspiration.