End of Summer
When psychologist Vera meets a man and hears his childhood story of disappearance, she believes him to be her brother, who went missing as a child. She then returns home to her family to uncover what happened to her brother twenty years ago.
Vera decides to go to the site where Billy was allegedly held captive; Vera unexpectedly meets Isak again and they together look for answers to who he actually is; Mattias tries to dismiss the theory that Isak is Billy with the help of a DNA test.
In 1984, Billy goes missing and police chief Månsson leaves no resources to track him down. However, Reftinge's strongman, Harald, has his own idea of how to locate Billy.
When Vera helps Isak remember his childhood, she discovers an alternate explanation for what might have happened to Billy; Mattias decides to assist Harald in tracing Isak's identity.
Vera realises that she never really understood what was happening when she was a kid. Together, she and Mattias try to solve the mystery surrounding Billy's disappearance.