Fight Night: The Million Dollar Heist
Round One: The Ballad Of Chicken Man
Atlanta prepares for Muhammad Ali's comeback fight, and everyone wants a piece of the action; Chicken Man sets his eye on the fight night prize.
Round Two: Fight Night
As Chicken Man hustles to level up with the Black Mafia, local robbers find holes in his grand plans.
After tirelessly working to impress the Black Mafia, Chicken Man's dream turns into a heist nightmare; Hudson is called up to do real police work.
Now on the run, Chicken Man must form an unlikely partnership as the fallout from the robbery hits close to home; Hudson's new case puts him back in the spotlight.