Fletchers' Family Farm
The family are in the thick of their busiest lambing season ever as the thrill of new life becomes a battle for survival; Kelvin and Liz enter the world of pig breeding as they attempt the complex art of artificial insemination.
Kelvin takes son Milo on an adventure to his first cattle market and the twins celebrate their first birthday. However, an escapee sheep puts their dinner plans on hold.