Gabby Duran & the Unsittables
So Your Gor-Monite Child Is Going To Explode
Gabby Duran lands an out-of-this-world job babysitting an unruly group of important extraterrestrial children, who are hiding out on Earth.
Wesley and the Fischman
Gabby has to choose between keeping her new secret alien-babysitting gig a secret or risking it all by confiding in her extraterrestrial-obsessed best friend, Wesley.
When Gabby hears a rumour about herself going around at school, she uses a telepathic alien to find out who started it, jeopardising the alien in the process.
When Gabby develops a crush on a boy from her school, her attempts to fight her own feelings inadvertently throw the boy's life into chaos.
When Dina hires Susie Dustman, a self-proclaimed super-sitter, to watch Olivia, Gabby's jealousy drives her to go toe-to-toe with the rival sitter for her sister's affection.
"Dia de la Dina" is coming and Gabby is determined to get her mum a gift that makes up for last year's disaster; Swift prepares for the end of his assignment on Earth.