Grizzy & the Lemmings
A look at the antics between Grizzy the bear and a group of pesky lemmings as they attempt to live together in the forest ranger's house. This disagreement leads to a constant battle for territory as each seek to out-do the other.
Bear Spread
Just as Grizzy is about to coat a nice fresh salmon with chocolate spread and snuggle up in front of the TV, he discovers that the pantry is empty.
When an annoying vibration disturbs Grizzy's nap, he discovers the forest ranger's mobile phone, which has many functions, including a game that instantly hooks him. The Lemmings want to use the music app on the phone to turn the garage into a disco.
Freed by the thawing ice, a mysterious giant egg slides up to the front door of the log cabin, and the Lemmings watch with interest as it hatches.
Grizzy decides to take on some extreme exercise to slim down with the ranger's bodybuilding equipment. First, however, he has to get rid of the Lemmings, who are using the machines as an amusement park.