Hardball
Mikey's life is turned upside down when his dad scores a rugby league contract and moves their whole family from New Zealand to Australia. Things begin to look up, however, when he discovers handball at his new school in Western Sydney.
After losing a handball battle to Salwa, Tiffany spitefully frames her for posting an embarrassing video of Mrs Crapper. Salwa is then devastated when she is banned from playing handball at school.
A poorly aimed handball results in Salwa being banned from the SASI-WESTS-HAT tournament, while Jerry's little fib about a Maori legend gets Mikey on board.
Jerry and Salwa collaborate in an effort to train Mikey in handball. They find that while his power is beyond belief, Mikey's aim may need a little practise.
Mikey, Jerry and Salwa dress up in matching team outfits to perform an awesome rap. Meanwhile, three lucky players are chosen to represent the school at the SASI-WESTS-HAT handball tournament.