Love has a way of drawing you toward a particular person. “HIStory 1” is a 2017 Taiwanese web dramas series that explores the different manifestations of fated love. It comprises three separate stories in three episodes: “HIStory: My Hero,” “HIStory: Stay Away From Me” and “HIStory: Obsessed.” The series was followed by “HIStory 2” in 2018. In “HIStory: My Hero,” a dead woman’s spirit takes over the body of a young man, and she has only one week to make her old boyfriend fall in love with her new male body! In “HIStory: Stay Away From Me,” a meddling friend tries to make sparks fly between a superstar and his new stepbrother. “HIStory: Obsessed,” a young man who dies in an accident and becomes reincarnated tries to keep himself from falling for the same man all over again!