A lifelong escape artist, Forrest Tucker, ends up in San Quentin prison. Despite his advanced age, he manages to engineer one of the most audacious prison breaks of all time.
Quawntay Adams, a young African American man from South Central Los Angeles, gets caught up in a large-scale marijuana bust and is sentenced to a long prison term.