Homemade Love Story
Three families boarding at Samgwang Villa start off as strangers, but begin to open up and become involved in one another's lives.
Following the initial shock, a new tenant is welcomed into Samgwang Villa; Bit-chae-un begins her internship and works hard to keep up.