A look at some of the world's most dangerous roads.
The Adriatic Highway is a coastal road built in the 1950s and 60s at the time of Yugoslavian President Tito.
It is a road of mountain passes and India's access to the roof of the world - The Himalayas. This 475-kilometre long route connects the cities of Manali and Leh.