Hyelin's Daily Pointlessness
Fun-loving K-pop singer, TV star, and EXID member Hyelin travels around South Korea on an adventure-packed mission to bring mirth and joy to viewers. Welcoming stars of music and screen, she boards a spooky haunted bus with a rap star, where the duo encounter ghouls aplenty and tell one another scary stories. She also goes fishing with a comedian, checks out the goings-on at a popular outdoor drinking spot, works out, tries her hand at dishing out makeup tips with a beauty expert, hangs out with famous YouTubers, sings karaoke, eats a range of delicious food – and gets up to all kinds of other side-splitting mayhem along with her close friends and special guests! “Hyelin’s Daily Pointlessness” is a 2019 South Korean variety TV show.