I Used to Be Fat
Gabriella's an outgoing leader and Homecoming Queen. Others see her as confident and happy, but on the inside, she's insecure and upset about her weight. Will a summer of dieting and training change her life?
Marci
After years of homeschooling, 113kg Marci's off to college and wants a life of friends and cute clothes, but it remains to be seen if a boot-camp style trainer will be enough to battle years of junk food and insecurity.
At 124kg, Makenzie is under pressure from her dad to lose weight. As she prepares to leave for cosmetology school, Makenzie must choose between focusing on her self-esteem or trying to win her dad's love.
A once-thin Jordan turned to comfort eating when faced with family problems, and ballooned to 123kg as a result. To seize the opportunity of a new beginning, Jordan must tackle his family issues head-on.