Indian Police Force
Delhi police officer Kabir Malik embarks on a journey to battle the insidious terrorist Zarar, a master of deception who is living a double life in the city.
After a deadly terrorist attack wreaks havoc on India's capital city, inspector Vikram Bakshi and his junior DCP Kabir Malik from the Delhi Police assemble a highly-skilled team of officers to find the culprit.