Invisible Life
Ye Xiao Bai (Chen Du Ling) and her boss Guan Yi He (Hawick Lau) fall in love despite strict company policies forbidding workplace romances. To avoid interference from her meddling mother and professional complications, they decide to marry in secret and start a family. As they attempt to balance their hidden relationship with their careers, they face increasing challenges in maintaining their clandestine life. Determined to have it all - a successful career, happy family, and blissful marriage - the couple must navigate the delicate balance of their secret world. This is a 2020 Chinese drama series directed by Tao Ling Ling.