Iron Man and His Awesome Friends
Enter the Iron Friends; Amadeus Cho's Eggcellent Eggventure!
Tony promises his friends a park day, but Ultron steals the toys; Amadeus upgrades a truck, but accidentally turns it into a giant chicken!
Great Expo-tations / Bouncy Boots
The Iron Friends must save the pier, then stop Ultron from turning Stark Expo into Ultron Expo; Absorbing Man steals the power of bouncy boots.
Ultron crashes beach day to build his HQ, and the Iron Friends must stop him; the Iron Friends race to save Granny Williams' peach pies from Swarm's stink bugs.
Ultron takes over the airwaves, and the Iron Friends must stop him; a visit from T'Challa turns tense when a device threatens his suit and the IQ.
Ultron steals Cap's power-pack and goes turbo; Riri's playground plans are bugged by Swarm's power-draining robo-mosquitoes.
Tony tries to move a boulder blocking the trail; Riri wants to play paper boats, but Swarm has drained the creek to ruin the park.